Vårkänslor!

Go´ Morgon!

Vilket underbart väder det blev igår! Vi tillbringade dagen  på framsidan i solen. Smulpaj, kaffe och en spännande bok, kan det bli bättre?



 

Jag passade också på att rensa lite i rabatterna, nu börjar de första knopparna visa sig! Vårkänslor!!! :)



 

I denna rabatt på framsidan finns det lavendel, björnbär och tayberry. Vi får se hur de trivs, det blir jättevarmt mot väggen på sommaren!





Har finns tre röda rosbuskar, lavendel, en buske med löjtnantshjärta och en pion. Lite längre bort ser man vinrankan. Förra året var allt såpass nyplanterat, så det var svårt att se vad som tog sig. Därför är jag jättespänd på hur det ser ut i sommar här!!!

Nisse passade på att tvätta och mickla med bilen, i det fina vädret.... Killar ;)



Sedan bar det av till diverse affärer... Rusta, Obs, Coop... Blev en del impulsshopping, bland annat en fritös.
(nyttigt värre :)

Vi testade den samma kväll. Pommes med hamburgare, Gott! Söndagen avslutades med Beck filmen på Kanal 4. En mycket bra dag!

Idag däremot är det mulet, men det snöar i alla fall inte! Vi får se vad som händer...

/Lotta!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni med! :) Kram

2009-03-16 @ 11:30:46
Postat av: Karr0

Härligt ni ser ut att ha haft det! Vi håller fortfarande på att diskutera påsken. Jag försöker ringa dig här i dagarna.

Kram

2009-03-16 @ 21:28:52
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: linda

Ser ju himla trevligt ut!!! Får se om det kommer några knoppar i min gamla rabatt??? Nu mera en gräsmattan! Vi tog nämligen bort rabatten genom att så gräs i den! Och jag vet att det fanns lite lökar under jorden!



Lät gott det där med hamburgare och pommes! Det va inte igår man använde en fritös, tror mamma köpte en i början på 90-talet! Hahahahihihi

2009-03-17 @ 17:05:15
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback