En trevlig kväll!

Go´Morron med er!

Verkar som om våra nattgäster lyckats smyga sig hem i tysthet... Tack i alla fall för en trevlig kväll... Trots Marlenas trista 21:a plats. Men Norges låt var bra, vet dock inte om jag tyckte den var sååå överlägser bra???

Nåja, Kvällen började med lite grillning och middag ute på altanen. Sedan blev det en tur till lekparken för hela gänget... Jag, Nisse, katten Bosse, Marcus, Malin och Lowa. Hade glömt hur läskigt det var att gunga gungbräda, specielt när man gungar tillsammans med någon mycket tyngre! Jösses vad jag flög... Å Nisse bara log :)





Sen var det dags för Robinson/ Melodifestival och vi kröp upp i soffan allihop tillsammans med ytterligare lite gott att äta. Lilla Grynet lite trött, men somnade icke på ett bra tag :)



Pappa upp i dagen ?!?
;)



Solen skiner och det börjar bli dags för frukost...
....Sedan får vi se vad den här dagen bjuder på.

Kram!

Kommentarer
Postat av: sara

För 2h prommade jag förbi på er baksida. Ha en go dag i sola!!!!

2009-05-17 @ 10:58:50
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/
Postat av: malin

vilka uuurtjusiga bilder ;P haha..

2009-05-17 @ 15:36:09
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback