Grattis till Mig på namnsdagen :)

Lite fånigt att gratta sig själv, men när jag nu har en så bra "påminnare" på högersidan kunde jag inte låta bli :)

Jag prenumererar på två stycken tidningar... den ena fick jag igår och den andra, Top Hälsa kom idag. Synd att det är lite dålig spridning, för sedan är det en hel månad till nästa nummer... Lite paradox med tidnings val... den ena skriver om god mat och lite vardagslyx och den andra om att leva sunt :) Gillar denna tidning! Om man nu bortser från detta nummrets "smal snabbt" repotage, så fokuserar den faktiskt inte på just vikt... utan om just en lite sundare livsstil. Det står en hel del om kost, motion och mental hälsa. Inga pekpinnar :)



Jag slutade klockan 16.30, och tog en promenad hem från jobbet idag. Det tar cirka 30 minuter och det är precis lagom för att varva ner hjärnan, och av vänja öronen från höga ljud... :) Till middag blev det korvstroganoff, det är perfekt vardagsmat... Går snbbat att göra, man hinner precis diska upp gårdagens disk under tiden och sen går det bra att värma i micron dagen efter, så Nisse får sin lunchlåda. Jag åt min middag själv för Nisse kommer senare idag, så hans middag står i micron och väntar...



Ha, haha! Pappa ringde precis och grattade mig på namnsdagen! Och då var detta inte ens publicerat än ;) Tackar!

Nej, nu piper timern på ugnen... Har lite bröd på jäsning!

Heja Marlena ikväll föresten! Melodifestivalen, programet man älskar att hata! Tror att det varje år de senaste 7- 8 åren har varit den sista gången man ser på den sk-ten :) Men det är klart att man sitter där och hejar... å blir lite sur... :)

Kram, Kram!

Kommentarer
Postat av: sara

GrAtTiS pÅ nAmNsDaGeN

2009-05-12 @ 20:00:52
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag prenumerar också på TOPPHÄLSA! Mycket bra tidning som också den damp ner i MIN låda idag. Grattis på namnsdagen =)

2009-05-12 @ 20:56:34
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Bettan

Grattis, grattis!!!

Javisst är det så, man sitter mest och blir förbannad för att det är fel låt som vinner men man måste ändå titta :P

KRAM :)

2009-05-12 @ 21:24:02
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Malin

Grattis på namnsdagen!! :)

2009-05-12 @ 23:05:08
Postat av: linda

Grattis! En dag sent men,mmen!

2009-05-13 @ 13:41:08
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback