Helg!

Fredagen bjöd på frosseri i Pizza och ishockey.... som Sverige tyvärr förlorade :( Nu väntar bronsmatch mot Finland, tror jag... Misstänkt likt förra årets VM faktiskt.



Idag kan vädret inte riktigt bestämma sig för om det ska vara soligt eller molnigt, men blåser gör det.. Har så många "borde" som jag borde ta tag i, men jag kommer mig liksom inte för någonting idag. Ska i alla fall försöka få hem lite jord så att jag kan fylla pallkragarna, och stoppa ner lite potatis :) 

En härlig bild från mamma Malins blogg...



Lilla Grynet, tror bestämt att den tjejen alltid skrattar! Kan man bli annat än glad?!?

Trevlig Lördag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) hihi, det är allt en glad prick det där :) PUSS

2009-05-09 @ 17:48:03
Postat av: Malin

fick visst inte med mitt namn ;P

2009-05-09 @ 17:48:52
Postat av: linda

trevlig kväll själv!!!

2009-05-09 @ 23:30:07
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: sara

Halloj Lötta. Guuud så gott det såg ut med pizza. Hur blir det med jobb för dig framöver?

2009-05-10 @ 14:37:21
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/
Postat av: Maria

Kan du inte göra ett nytt blogginlägg? Den där pizzan är verkligen frestande att mötas av :-/

2009-05-10 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback