Grattis Mamma På Mors Dag!

Hemma igen!



Japp! I Fredags landade vi på Arlanda, och efter ett kort stopp i Rosers satte vi oss i bilen tillbaka hem till Värmland.

Lördagen bjöd på solsken, lite trädgårdsarbete, en tur till stranden och grillning...



Idag (Söndag) har vi varit en tur till en strand här på ön tillsammans med M, M och lilla Grynet. Mysigt och varmt!

Trots en veckas semester med bara lugn och ro och en extremt lugn helg känner jag med tokstressad! Vet inte över vad egentligen, kan bara inte slappna av... Fick tillslut bli en lång promenad och en dusch... det hjälpte lite. Lite frustrerande när man inte vet vad man stressar över för då kan man ju inte göra något åt det :/ Får väl börja meditera?!?

Nåja, nu sitter jag framför TV:n/ Datorn och dricker lite te. Imorgon börjar jobbet igen, ska bli riktigt kul. 5 veckor heltid nu innan "semestern" börjar :)

Några grodor har föresten fått flytta ut nu i helgen...





I fontänen och vid vinrankan. Vinrankan har föresten fått några små små druvklasar :) Undrar om det blir nåt på denne lille plantan? Har hört att det ska ta ett par år och jag planterade denna förra året...

Titta vad fin pionen är som jag fick av en arbetskamrat i våras! Jättehärlig färg!



Sist men inte minst...

...Stort Grattis till Mamma På Din Dag!




-Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: sara

Så bruna o fina!

2009-05-31 @ 22:32:13
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback