Söndagen...

Vi hann med rätt mycket under gårdagen. Efter frukost tog jag itu med ogräset mellan plattorna på framsidan, äntligen! Men det är ju så trist... Men då i solens sken var det en helt OK sysselsättning. Sedan lite vatten i åt det nysådda i pallkragarna och lite avslappning i solen :)





Till lunch blev det grillad korv, och efter det åkte vi till Plantagen och köpte lite sättpotatis att ta med till "lotten". Där rensade vi lite mer jordgubbsland från gräs och maskrosor och satte potatis. Den är fortfarande väldigt igenvuxen och bärbuskarna behöver absolut lite extra kärlek.... men vi är en liten bit på väg ialla fall!






Vi kom hem lagom till Bones med varsin pizza :)

Idag är det mulet som bara den. Jag ska snart till jobbet och efter det tror jag att jag ska ta mig en tur in till stan. Det är ett par småsaker som jag skulle behöva inför resan :)

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser mysigt ut! Men jag kan tänka mig att det är llite jobb;0) Jag hinner knappt vattna mina fem krukor....

2009-05-19 @ 13:32:09
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback