Kära jultomte...

....Jag önskar mig lite smått å gott denna jul också ;)

Några snygga bordstabletter. Läckra färger, former... gärna 6 st ifall det blir gäster.
Roliga glasunderlägg. Behöver inte nödvändigtvis vara i samma färg, bara de passar ihop... också gärna 6 st. Indiska har några jättesnygga av pärlor. Ungefär...



Hmm... det var nog allt för denna gång. Märkte förra året att de saker jag la upp här var det ingen som vågade köpa. De trodde säkert att någon annan redan gjort det ;)

För övrigt så cyklade jag i spöregnet ner till centrum idag efter jobbet. Ett besök på vårdcentralen senare å jag har nu fått den eftertraktade sprutan! Får nu vänta å se om jag klarar mig tills den börjar verka... En del fall på jobbet nu... :(

Nej nu är jag hungrig! Panbiff m potatismos får det bli...

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback