Vilken härlig dag!

Om ni inte varit ute än idag... så gå ut en stund, jättehärligt! Som en fin vårdag ungefär Själv har jag varit ute i drygt två timmar och riktigt känner hur kroppen laddas med energi! Har läst ett par kapitel i min bok och planterat lite lökar. Fyndade dem på plantagen förra veckan 20 kr/påsen! Så nu tittar det förhoppningsvis upp lite fina blommor i rabatterna till våren...





Just nu sitter jag och äter lite lunch samtidigt som jag slökollar lite på herrarnas längdskidåkning. Kalla kom föresten tvåa i damernas för en stund sedan! Heja!

Ikväll var det meningen att vi skulle ha lite trevliga gäster och käka lite god mat... men Nisse är lite småkrasslig så det blir nog tyvärr inställt Meeen ikväll är det premiär för Robinsson Karibien. Tyckte att senaste omgången var riktigt bra så, ikväll tänker jag inte missa första avsnittet!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: malla

Tack för påminelsen! :) hade helt glömt bort robinsson :) hihi. allt bra med er annars? kram

2009-11-21 @ 18:19:18
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Karro

Lotta!!! Jag letar efter det där julgodisreceptet som du la upp förra julen?! Du vet de där choklad bitarna med jordnötter och marshmallows, jag hittar det inte :(

Kan du hjälpa mig?

Kramar

2009-11-22 @ 01:38:21
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Karoline

Tack! Nu ska jag göra rocky road :) Är så sugen!

Jag saknar dig Lottis!!

Kram

2009-11-22 @ 16:11:08
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Lotta

Detsamma vännen! Pöss :)

2009-11-23 @ 12:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback