En solig torsdag...

Med mycket snörvel... Japp, Lotta är förkyld. Faktist premiär för denna höst =) Sitter nu och värmer mig med en kopp te och goda äppelscones, som syrran bakade när hon var här och hälsade på. Visst ser de goda ut?



Tabletten under är föresten ett fynd från Hemtex, -50%. Tyckte det behövdes lite höstfärger här hemma...



Hittade även ett par handdukar å badlakan i liknande färger... på rean =)





Tyckte ärligt talat bättre om de blommiga, men de fanns inte som handdukar.

(Stör mig just nu på att i- tangenten bråkar något väldigt, så om det saknas något i någonstans så vet ni varför)

Har fortfarande en hel del Höst Mys saker jag skulle vilja ha... ljus, lite nya blommor å nya påslakan mm. Men med en innestående september- lön som inte kommer förrän i slutet av oktober, är plånboken inte särsklt tung. Inte för att den någonsin varit det, för eventuella pengar sitter ju på kontot... men ni fårstår säkert vad jag menar =)



En sliten Lotta, säger Tjao!


Kommentarer
Postat av: Karro

Hörru gumman, lite dålig uppdatering va?!? ;) Och det kommer från mig som har varit sämst på det :) Hur går det med uterummet? Är så spänd på bilder.

Kram kram

2009-10-15 @ 23:24:12
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback