Semesterdag idag!

Hade tid hos BM idag mitt på dagen, så det fick bli en semesterdag idag! Är nu i V 34 och magen fortsätter att växa...



Inte lätt att känna sig smärt å smidig längre :) men jag befinner mig inom det "normala" i både storlek på magen och blodtryck fortfarande i alla fall. Pyrets hjärtljud lät också som det skulle, så allt är bara bra med oss!



Började dagen slött... sov ganska länge, tittade på TV och tog ett bad. När jag kom hem från BM var solen snäll nog att vara framme nån halvtimme å jag fick njuta lite :) Nu har jag precis bytt tillbaka till vanliga kläder igen efter att ha målat lite i barnrummet. Tänkte att om jag börjar sparmåla lite så går det snabbare sedan när vi är två. Orkade ungefär hälften innan ryggen sa ifrån...



Nu funderar jag mest på vad jag ska hitta på till middag (Älskling jobbar seeent), Sedan Mmmm....!



Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback