Go´Morgon kära ni!


Hej på er! Allt bra?

Jag är lite stressad jag! På fredag åker vi mot Stockholm/ Uppsala och innan dess ska jag hinna:

- Åka till en arbetskamrat och prova en jacka att ha...
- Åka till en annan arbetskamrat och klippa mina kluvna hårtoppar...
- Ta mig in till stan och köpa bland annat strumpbyxer och lite annat som jag behöver till helgen.
- Fixa klart födelsedagspresent till Älsklingen som fyller år på Söndag!

...Och hinna jobba också ;) Måtte jag inte bli sjuk igen bara, mera magsjuka på jobbet nu :(

Men på Lördag ska vi på Bröllop, Å det ska bli så roligt!!!

Kram, kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

mycket att hinna med..stressa inte för mycket bara, tänk på lill*en..=) hoppas ni får en fin helg=)

2010-02-23 @ 15:38:21
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja det va härligt med lite avkoppling..=)

2010-02-24 @ 14:55:23
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback