Insnöade...

Nej, inte fullt såå illa , men nästan! Älskling tog sig i alla fall inte till jobbet idag, utan jobbar lite hemma med det han kan. Alla tåg mellan Karlstad- Göteborg var tydligen inställda, utan ersättningsbussar och att sätta sig å köra i nästan en halvmeter snö för ca 4 tim jobb är inte värt risken!

Håller på med ett av mina "rensa- upp- i- röran"- projekt. Få ordning på alla recept som man bara rivit ur/ skrivit av/ sparat tidning för man gillar eller vill testa. Så skönt att kunna kasta resten sedan och få mer plats. Andra sådana projekt är att rensa min klädgarderob på slitna kläder och kläder som jag inte använt på evigheter och slänga samt att sortera ut de i modell "mindre" och lägga dem längst in, och att rensa ur bokhyllan på saker som kan slängas och sortera bland alla gamla tidningar.

Ikväll väntas det trevligt besök och tanken är en god middag och Melodifestival... säkert OS också. Nisse ska laga förrätt, varmrätt och bjuda på och jag tänkte svänga ihop någonting gott till efterrätt. Sedan blir det säkert påde chips och godis till TV:n... Melodifestivalen är verkligen inge´bra för figuren ;)

Just nu väntar vi på att plogbilen ska komma så att vi kan åka en sväng till affären och handla kaffe! Någon som har något bra tips mot halsbränna föresten..?

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du kläder till mig?! Jag ska också sortera recept tänkte jag... Hittar du något skoj, så hojta till!

2010-02-20 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback