Tack snälla ni..!



Igår kom det inte mindre än två avier med posten om att vi hade paket och hämta ut. Alltid lika kul! Så idag tog jag mig en promenad i det underbart vackra vädret, för att hämta dem :)

Från Anders! En otroligt söt groda till min allt större grodsamling ;) Å någonting drickbart till Nisse, uppskattas garanterat! Tack snälla du, många Kramar från oss!!!



Mamma och Pappa skickade ett paket fyllt av godsaker :) Mmm!





Bubbelvinet korkas nog upp redan ikväll till Melodifestival och OS sport tänker jag :) Tusen Tack, Ni är så Goa´!

Ta hand om dem som står er nära, Pöss så länge!

Kommentarer
Postat av: Lennart o Margareta

Ha en fin helg!!Obs Bubbelvinet är alkoholfritt!!

2010-02-13 @ 15:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback