Det går troll i Alla Hjärtans Dag...

Precis som för ett år sedan blev kvällen/ natten mellan lördag och söndag en liten liten mardröm, och tillbringades till största delen i badrummet :( Romantiskt va? Älsklingen var i alla fall go´ på lite distans och jag fick en så söt liten nalle att trösta mig med... Puss!

Idag har jag dock förflyttat mig från sängen till soffan...



Tillsammans med mina nya bästa vänner Coca Colan, Ramlösan och TV- dosorna... Katten Bosse är ett troget sällskap i alla fall. När jag vaknade i morse, efter ca 14 timmars sömn, var jag rätt kaxig och började fundera på vad jag skulle göra med denna dag. Men när jag klev upp märkte jag snabbt att jag fortfarande är rätt knäsvag :( Men... ingen Alvedon än så länge, värken i lederna verkar ha gett med sig, har fått i mig en liten frukost och som sagt... jag har flyttat mig från sängen! Lite mer i magen under dagen och jag hoppas att jag är " fit for fight" för att jobba imorgon, då mina 48 timmar av karantän är slut...

Jag gissar att denna dag blir full av "bra" TV som Rachel Ray, Våra bästa år, Glamour och säkert lite repriser från nattens OS- sändningar.

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback