BF 16/6- 2010!

För er som inte redan vet..! Till sommaren blir Två, Tre :) Lilla Pyret är beräknad att göra oss sällskap den 16 juni 2010!



Igår var vi på ultraljud. Så spännande och såå skönt att få höra att allt såg bara bra ut!!! Var svårt att förstå bara att den lilla snurrande och boxande varelsen som man såg på monitorn, faktist finns innuti mig! Häftigt!!! Som ni ser på bilden så var inte lilla Pyret särskilt intresserad av att bli fotograferad, utan vände hela tiden baken till ;) Därför har vi nu en bild på rumpan, ryggen och huvudet bakifrån... Kan stönighet ligga i generna tro??? :) Vi frågade även om det skulle gå och se könet, OM vi skulle vilja veta. Men återigen... Pyret drog upp med benen och vände ryggen till... som sagt envis! Då kände vi att det var meningen att det skulle få va en överraskning, något ska väl den lille få bestämma!



Fick även bekräftat att jag igår fredag var i Vecka 18+1! Snaaart halvvägs :)

Igår damp det ner ett paket i brevlådan... Tidigt... javisst, och så vet vi ju inte om det blir en pojke eller flicka... Meeen, när jag sprang på en internetshop häromdagen som hade mina absolut favorit barnkläder till löjligt låga reapriser så kunde jag inte låta bli ;) Pippi Långstrump var min idol när jag var liten! (sedan kom Scooby doo och lite senare Nalle Puh)





Så här ska barnkläder vara enligt mig. Lekvänliga, bekväma, färgglada och mycket mönster! ...Och såpass billiga att det inte gör något om de leks sönder :) Om vi får en pojke eller flicka spelar absolut ingen roll! Skulle Lilla Pyret bli en pojke så får jag väl antingen spara dem till framtiden, eller ge bort till någon bekant som kan ha glädje av dem... Eller ta med till jobbet som dockkläder.

Igår kväll tog vi det lugnt med god mat (lasagne och sallad) och lite slötittande på TV. Idag ska jag snart kolla på skidskytte och kanske ta mig en promenad... nära nollgradigt nu! Härligt!

LÄNGTAR till våren nu... och sommaren, förstås!!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Åh,vad spännande!

STORT GRATTIS till er :)

Jättefina kläder också.

Kram och trevlig helg!

2010-01-16 @ 13:21:57
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: malin

ååhh va fina kläder? vilken sajt hitta du dem på?? :)

2010-01-16 @ 16:22:27
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: veronica

Tihi har haft mina aningar faktiskt :)

STORT grattis från oss! Guud va skoj, ni kommer ju va så underbara päron så :) Vilken busig liten skrutt som inte ville visa vilken sort den är :)

2010-01-16 @ 22:40:31
URL: http://www.metrobloggen.se/veronica81
Postat av: anette

grattis till er!



söta kläder!



kram!

2010-01-17 @ 00:30:21
Postat av: Karoline

Grattis!! Va roligt, du kommer att bli en sån bra mamma!!! Nisse kommer att bli en jättebra pappa!!

2010-01-17 @ 01:38:55
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback