Ha ha ha..!

Alla stackare som knatar förbi utanför fönstret ser ut som färgglada linus-på-linjen gubbar Det är verkligen svinkallt ute, -22 grader!!! Tänker inte sticka ut så mycket som näsan genom dörren idag...

...Istället tänker jag titta på andra som vistas ute i kylan... Tour de ski, skidskytte och alpint Det blir nog även ett par kapitel i Dan Brown boken (som jag snott från älskling, innan han hann börja läsa) och en hel del slösurfande under denna dag/ kväll. Katterna får bli mitt trötta ocm mycket frustrerade sällskap idag. De gillar verkligen inte kylan...







De slåss nästan om platsen ovanför elementet... Fryslortar!!!

Det enda vettiga som jag hittils gjort idag är att jag tagit mig igenom ett mindre berg av disk... Medan jag lagade denna mycket delikata lunch... Har gått och blivit väldigt förtjust i kungsörnens vita fullkornspasta!



Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback