Reflektion 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Anser sig ha klarat av att hålla sitt nyårslöfte :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja det tycker jag! Mitt nyårslöfte var ju att oroa mig mindre over saker som jag inte kan påverka, och det tycker jag att jag klarat :)

3. Blev någon/ några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, bland annat en jobbarkompis. Tyvärr har jag inte hunnit träffa lilla underverket Theo än.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, peppar peppar! Dock har jag sett sorgen drabba någon som jag bryr mig om.

5. Vilka länder besökte du?
Grekland, försommar semester med älsklingen. Danmark, julweekend med syrran.

6. Är det något du saknade år 2009, som du vill ha 2010?
Egentligen så har jag nog redan allt jag önskat mig... dock så känner jag en stor glädje och spänning inför det kommande året! :)

7. Villket datum från 2009 kommer du alltid att minnas?
14 februari då vi förlovade oss. 28 september då lilla Grynet firade sin 1 års dag.

8. Vad var din största framgång under 2009?
Att jag äntligen fick fast anställning!

9. Har du varit sjuk, eller skadat dig?
...Ta i trä, inget allvarligt! Förkylningar som avlöst varandra, och en del maghistoreir :(

10. Största misstaget?
Kommer ärligt talat inte på något...

11. Bästa köpet?
Min nya (rosa) kamera!!! Gjort av älsklingen till Mig :)

12. Vad spenderade du mest pengar på under 2009?
Uterummet!!! Men jag vet att vi kommer utnyttja det till max, så det är det värt :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oh ja, många saker i år! Förlovningen, jobbet, pyret och lilla Grynet som är en ständig källa till glädje ;)

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
Alla från High School Musical- filmerna... Veet såå cheesy men de funkar till både städning, matlagning och andra tveksamt roliga aktiviteter... bara att sjunga me´!

15. Var du gladare eller argare i år jämfört med tidigare år?
Har nog aldrig varit någon arg person. Tror dock att jag under året som gått blivit gladare och gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Man kan väl alltid njuta mer av stunden!?! Även om jag tycker att jag är ganska bra på det...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tillbringat tiden med att vara förkyld... men det kan man ju inte råda över, och det kunde varit Mycket värre! ;)

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma, med familjen. Lungt, mysigt och med flera "småjular" före och efter med goda vänner.

19. Favoritprogram på TV?
CSI, fortfarande. True Blood, årets raket.

20. Bästa boken du läste i år?
Kan inte bestämma mig. Ser dock fram emot Dan Browns nya bok "Den förlorade symbolen"!

21. Största musikaliska upptäckten?
Ingenting nytt, men jag älskar musikalfilmer! Grease, Footloose, High School Musical, Step upp mm

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Brukar alltid somna nöjd å glad på kvällen ;)

23. Något du önskade dig men inte fick?
Förträngt det i så fall...

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Tillbringade min 28e födelsedag med nära och kära!

25. Finns det någonting som du kunde gjort bättre?
Säkert... men inget jag kan komma på just nu.

26. Hur skulle du beskriva din stil 2009?
Samma som föregående... Skulle inte klara mig utan min korta jeanskjol ;) Leggings/ strumpbyxor, stickade tröjor/ tunikor. Ledigt!

27. Vad fick dig att må bra?
Alla nära och kära i min omgivning!

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Alexander Skarsgård! Framförallt som vampyr ;)


29. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat många nya goa människor i år... men främst mitt nya arbetslag och att jag åter har fått kontakt med min kusin.

2010 kommer att bli ett härligt år, det känner jag på mig!

Kopiera gärna denna reflektion och gör din egen på din blogg! Om du skriver en kommentar, så vet jag var jag ska gå in och läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback