Onsdag, Torsdag, Fredag.

Dagarna flyger fram...

I onsdags var Nisse ledig, och han roade sig med att måla uterummet. Både på insidan och så började han med utsidan. Själv gjorde jag ärligt talat inte många knop, utan satt mest i skuggan och tyckte synd om mig själv :) Nej, inte riktigt såå illa! Dagen avslutades trevligt med en god hamburgare på en uteservering inne i stan, tillsammans med Anders som är i stan för att bygga affär.

Igår torsdag vart det heller inte så mycket gjort... Jag unnade mig en dags skuldfri göra ingenting, för att fira att jag äntligen fått sova något så när på natten :) Utslagen verkar vara i schack nu!!! Tog en cykeltur till centrum och köpte mig lite lunch, planterade om min annanassalvia och appelsintimjan i en större kruka, så nu bor de på trädäcket tillsammans med rosmarinen och citronverbenan. Mitt mål är att det ska bli lite medelhavs inspirerat. I den tomma rabatten bakom ska det ner lavendel så fort jag hittar några till ett bra pris. Jag älskar den blomman! Annars vart det mest läsning och lite TV- tittande den dagen...







Idag får jag ta igen resten av veckans slöande. Är ju ändå hemma nu på dagarna, och även om allt är jobbigare och tar längre tid så är det ingen ursäkt för att låta det se ut som det gör nu..! Är hittils klar med sovrummet och badrummen. Har precis ätit lite lunch och nu tänkte jag läsa en stund innan jag tar mig an köket...

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback