Kvällsmat och bloggande...

Ja nu gör jag inte många knop mer ikväll ;) Smaskar pirog och favoriten appelsinjuice!



Hann göra en omgång köttfärspiroger igår innan det var dags för att laga middag och melodifestival. Helt Okej blev de. Melodifestivalfinalen var bra, vinnarlåten bra även om jag hoppades på någon med mera fart i :)



Idag har det varit fullt ös medvetslös för oss... Röjt och rensat på kontoret, diskat och plockat undan, rensat i byrån i hallen, flyttat grejer mellan Ns mammas nya och gamla lägenhet och varit på IKEA där vi köpte en ny mindre bokhylla och en hylla till tvättstugan... Pust, men det är sååå skönt att ha röjt här hemma! Har slängt massa skräp. Nu j-klar ska här bli ordning!!! Fast just nu ser det såklart värre ut än någonsin eftersom hela "kontoret" just nu ligger på golvet :) Men Operation Ordning och Reda är inledd på alvar!

Men nu och resten av kvällen tänker jag bara ta det lugnt i soffan, det blir nog en tidig kväll ikväll!

*Kram från Mig*


Kommentarer
Postat av: Sandra, snart mamma=)

gud vad pirogerna ser goda ut.=) Jag äter snart ihjäl mig=/ M´ste komma på en lösning på detta annars är jag snart en flodhäst=/ äter du mycket??

2010-03-14 @ 22:13:09
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Maria

Äntligen hyllor i tvättstugan... Förstod inte riktigt varför ni inte satt upp några tidigare?! ;-)



Skicka hit några piroger! Gud så goda de såg ut!

2010-03-15 @ 09:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback