Lite av varje...

...Är vad denna helg bjudit på :) Fredagskvällen vart så lugn som den kan bli, med TV och Tacos. Somnade rätt tidigt.

Lördagen så städade jag lite medan N var på jobbet... men den mesta tiden tillbringade jag horisontellt i soffan ;) Så trött nu igen om dagarna, det går verkligen upp och ner det där.



När älskling kom hem lagade vi middag. Han fick välja middag, så det blev spagetti och köttfärssås (såklart!) å jag valde efterrätt... GLASS (såklart) denna gång med färsk annanas å diverse bär som vi hade i frysen. Underhållningen för kvällen var Wallanders Prästen.





Söndag = sova länge.... Ha, nej då! Jag var hur pigg som helst vid halv 9 och började duka fram frukost, å snart var älsklingen uppe med ;)





Vi åkte en sväng till Barnmässan på förmiddagen. Där fanns allt möjligt skoj! Billiga kläder/ leksaker från stans butiker, Lekvänliga aktiviteter,Modevisning med både barnkläder och barnvagnar, Utställare från Libero, IKEA, Barnens Hus, If, mm mm mm kom såklart därifrån med massa gratisprover på baby produkter :)







Body från Lindex, snutte från polarn o Pyret, Blöjor från både Libero och Pampers, haklapp i tyg, hudlotion, tvättmedel, hårschampo, skötbordsunderlägg, tvättlappar, tidning mm mm mm.

Sen bar det av till Ns mamma en stund för monterande av bokhylla, vidare till Bergvik för lunch och klippning (inte för mig dock) innan vi till sist åkte hem igen. Vilade en stund, tog en fika och tog det lugnt. En mysig helg som avslutades med gårdagens Johan Falk film på TV 4.

Idag var första dagen på evigheter som jag tog cykeln till jobbet, så skönt att vägen nu är fri från snö. Ska ta det lugnt en stund innan jag tar itu med matlistan som ska skrivas... sedan ska jag fixa till lite påskris! ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Barnmässa lät ju mysigt, och perfekt med alla små gratisprover. Sånt är alltid kul! Visst går tröttheten upp och ner...håller helt med.

2010-03-29 @ 17:03:18
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback