Första dagen...

...Av resten av mitt liv!

Känns verkligen helt sjukt att jag ska vara hemma ett helt år, med början idag (peppar, peppar.... att allt går som de ska!) Har nog inte fått in det riktigt än, utan känner mig märkligt småstressad över saker som skall göras ändå... :) Men jag ska nu ta itu med diverse måsten (papper som ska skickas hit å dit, som lagts på framtiden fram tills nu), sen ska jag till apoteket och fixa nåt för mina hemska nässelutslag som jag fått på armarna. Ser verkligen för- piiip ut och det kliar nåt så in i piiiip!!!

Nisses pappa åkte hem tidigt i morse, och helgen bjöd bland annat på god mat och mycket hockey! Sverige tog brons :)





Så sakta börjar trädgården att vakna till liv...

Äppelträdet börjar blomma... likaså vår vackra buske som jag ej kommer ihåg var den heter och så börjar det komma nya blad på vår nyplanterade klätterros som förhoppnings vis skall trivas och klättra upp för uterummets "hörn".







Ska verkligen försöka att bli bättre på att uppdatera från och med nu... Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback