So far... denna dag.

*Avbeställa VF   check!
*Kolla med försäkringskassan   check! (förutom att jag måste skaffa e-leg.)
*Avbeställa Home Enter   check!
*Fylla i ansökan om föräldraledighet, och posta   check!
*Fylla i Selma studie- enket   check!
*Kolla tel nr och ev boka rundvandring på sjukhus   Inte check (hittade ej papperna)
*Apoteket   check! (inte fullt så smidigt som jag trodde, de ville inte ge mig nåt förän en sköterska tittat på det.)

Lunch i solen   check! :)

Nu avkoppling med min pocketbok, det är jag värd! ;)




Kommentarer
Postat av: Sandra, snart mamma=)

Vad aktiv du vart idag..=) Nu får du vila lite i solen..Hur är det med dig annars? Kram

2010-05-24 @ 16:23:44
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Karoline

Vad mysigt du verkar ha det :)

Är du spänd på att bli mamma? Ska bli så kul att få se bebisen sen.



Många kramar!!

2010-05-24 @ 23:41:42
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback