Solen skiner idag..!

...Å tur var väl det, så vi kunde vara ute mycket på jobbet... För maken till hög beläggning av barn, 19 till lunch (inget ovanligt i å för sig) men ALLA var kvar till mellanmål! Å det verkar hålla i sig hela veckan... Är verkligen helt slut, både i kroppen och i huvudet. Tror jag håller på att bli folkskygg, trivs bäst på altanen där jag kan lyssna på fåglarna och inget annat ;) Skrev jag folkskygg... borde kanske skrivit galen... ;)

Helgen har varit mysig på alla sätt! Började med en regnig valborgsmässoafton, som vi tillbringade i ute rummet. Vi grillade flintastek och till det åt vi bakpotatis och drack mousserande vin (alkoholfritt). Jättemysigt att sitta där och hära smattret från regnet!





Lördag... Barnrum för hela slanten! Tömma, måla, måla, måla! Med många fikapauser och lite hockey.

Söndag... Bjöd på SOL! :) Frukost ute på terassen, Grillad korv till lunch med sällskap av Nisses mamma, en liten road trip till Åmål och sist men inte minst golvläggning i barnrummet! Sedan slocknade jag vid halv tio- tiden...

...Å nu är det måndag igen...

Mycket Mys, men vi har fått mycket gjort också!

Nu då??? Sova en stund på soffan, gå ut en stund i kvällssolen eller laga middag??? Det är frågan...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra, snart mamma=)

vilken härlig helg ni verkar haft=) Den där grillade maten såg himla god ut..=)

2010-05-03 @ 20:33:21
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Maria

Golvbild!

2010-05-04 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback