Saknar min kamera!

Just det! Slarvig som jag är så har jag förlagt laddaren någonstans :( Tokdöd är kameran nu, så självklart hopar det sig av foto-moments...

Bortset från det är allt bra! LillGrodan får nu lite ersättning som komplement och är mycket piggare och på bättre humör! Även om det inte är så populärt när jag ger honom flaskan, går bättre för pappa! Men det kanske inte är så konstigt att det blir fel för lillen.

Solen skiner, luften är kylig och löven börjar falla... Sååå härligt! Gick en lång promenad på förmiddagen och satt en stund mot solväggen hemma med en kopp kaffe innan Lillen vaknade. Härligt!

Annars så planeras det för fullt för LillGrodans dop. Verkar som om det kommer ganska många, kul! =)





Ha de gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback