O flyt!!!

Är ju som sagt ensam under en veckan medan älsklingen är i värmen... Då hinner jag träffa vänner o bekanta som jag inte sätt på ett tag tänkte jag, men ack vad jag  bedrog mig... Alla jobbar ju... men det visste jag ju... Då kan jag ju passa på att hälsa på på jobbet då... Har ju tre olika med massor av härliga kollegor/vänner å barn, och det har ju inte blivit av än! Nej, då drar de på Kick off till först Stockholm å sedan Åland... :(  Vad blir det??? Nästan lite depp nu... Å snöar mer gör det!!!
Bläää!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej vilken otur! Han valde rätt vecka att åka på för att slippa snöskottning iaf =)



Hoppas ni har det bra annars. Vore kul o ses någon gån i januari!



Kram Anna

2011-01-08 @ 12:19:09
URL: http://rottmedvitaknutar.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja supertrevligt. Hoppas ni får en trevlig helg!

2011-01-08 @ 15:05:08
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback