Julen... Man ger och man får! :)

Titta vilken underbar julblomma Nisse fick från jobbet! Vit ammaryllis med massor av juliga dekorationer!

 

Glögg presenter till Mor å Far. Tack för att vi blev medbjudna på julbord! :)
Och Syster med sambo. Tack för att ni fixar och dolar i huset så att vi kan fira jul i "Småland"! :)

 

Det var lite udda smaker på glöggen... Så ni får gärna skriva en rad och tala om hur den smakade! ;)

Till sist. Tack alla härliga föräldrar och barn för julklappen! Lyktorna passar perfekt i köket!

 

Chokladen håller som bäst på att slinka ner i magen... Förkylningen vill inte riktigt bli bättre... Tror att jag ska försöka slå in lite julklappar innan jag landar för gott i soffan, för kvällen. ;) Kanske en kvällspromenad till affären också. Det behövs verkligen handlas hem lite mat här! Det märks att vi båda har varit krassliga, och haft fullt upp ändå!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Ja... chokladglögg, vad säger man..? Kul att prova, men kanske ingen hit. Men jag hade nog varit så nyfiken att jag köpt den själv annars... Det finns en med smak av vit choklad och päron på ICA, kanske inte ska chansa på den också?

2008-12-15 @ 20:49:43
Postat av: Bettan

Vilken fin amaryllis! Självklart kan du lägga in mig på direktlänk!

Krya på er! KRAM :)

2008-12-15 @ 22:17:22
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback