Lördag morron´

Sitter här med en kopp kaffe, köttbullsmörgås och världskuppen i slalom på TV. Går hyfsat bra för svenskarna hittils 2 eller 3 stycken topp tio ;)

Ni vet vad som kommer...Idol igår! Inte rätt person som åkte ut!! ;( Härligt med musikal låtar! Grease låten var bra men framför allt Dirty Dancing låten med Anna och Kevin!!! Fast det är nog inte så svårt å charma mig med den låten... övertygad om att jag kan i stort sett varenda replik och låt i filmen utantill! Har nog sett den fler gånger än någon annan i världen misstänker jag ;)

Om ni missade:                              "The time of my life"



Från Filmen... -Nobody puts Baby in the corner! :)



Idag skiner solen! Jag har mycket som jag vill göra, vi får se hur mycket som blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback