FredagsMys!

Nu tar jag helgen!



Efter jobbet cyklade jag iväg och köpte lite gott. Nisse kommer hem senare ikväll, så jag får gott om egen tid ;)

Har städat lite... dammsugit, diskat och bytt påslakan. Alltid kul att börja helgen med lite rent och fint omkring sig!

Nu sitter jag här och skriver med Jönsonligan och Dynamitharry som sällskap... Gillar verkligen Jönsonligan.... De är verkligen ena riktiga Antihjältar! ;) Jag har precis kommit upp ur ett varmt och skönt bad, tagit på mig en nytvättad och fortfarande varm mysdress, en perfekt start på helgen!

Snart ska jag äta lite middag. Men eftersom jag är usel på att laga mat när det bara är jag, kommer den med all säkerhet inte vara av tallriksmodellen...

Middag?!?





Var så himla chokladsugen! Pralinerna kommer från Carli Choklad, de är tillverkade här ute på ön. Glassen är en nyhet som jag inte sett förut, men när jag såg den med Choklad- extra dark var jag bara tvungen!!! :)

Appelsinjuice är också en sådan sak som jag konstant längtar efter... GoMorron juice tillhör favoriten!

Snygg middag va? Men det blir i alla fall en pirog först. Resten av TV- Kvällen kommer nog gå i komedins tecken, 2 1/2 män och vänner.

Underbart klipp från serien Vänner!
"Why is it inside out"



Den serien funkar alltid! Säger bara...SE KLIPPET om ni inte gjort det tidigare!!!! :)

Nu... CHOKLADFROSSA!!!

Kommentarer
Postat av: melody

hej! självklart kan jag hjälpa dig. konstigt med mailen. försök maila till: [email protected]. mvh melody

2009-04-24 @ 22:39:26
URL: http://www.melodyy.se
Postat av: peeetra

svar: skönt att höra att folk står på min sida! ;)

Man kan ju faktiskt svara så ju.. men min lärare frågade mig sen idag och då sa jag det rätta svaret så jag fick rätt tillslut ändå.

Ha det så bra du med! :)

2009-04-24 @ 22:57:18
URL: http://pertty.blogg.se/
Postat av: Mia

Visst är man inte så sugen på att laga mat när man ska äta själv. Håller helt med. Så hade vi det igår också och då blev det bara färskt bröd och färdigköpt röra. Väldigt sällsynt mat här hos oss men väldigt gott ibland. Ha en skön lördag!

2009-04-25 @ 06:44:58
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Floos

Åhh jag bara älskar den glassen =)

2009-04-30 @ 22:44:42
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback