Påsken närmar sig!



Jag och älskling ska tillbringa påsken i småland i år! Ha det lugnt och skönt i en stuga mitt ute i skogen... Hoppas på härligt väder! Lite god mat, bra filmer, långa skogsprommenader och några bra böcker ska nog göra susen på våra småstressade själar :)






Härliga färger va? ;)

Idag har varit en lång men rolig arbetsdag (7.30- 18.45). Solen var framme hela dagen och vi myste ute på gården. Idag blev det till och med mellanmål ute!

Nu är det High Life här hemma... Hockey.... HV 71 leder om jag tolkar skriket rätt...

Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: Maria

OM vi kommer förbi på påskdagskvällen - fixar ni påskmiddag åt oss då?!

2009-04-07 @ 21:19:55
Postat av: Josefine

mysigt med påsk! såhär på våren med alla färger

2009-04-07 @ 21:31:15
URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: Karro

Jag har försökt messat dig om att vi inte kan åka till er i påsk.

Kram Karro

2009-04-07 @ 22:24:15
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback