Grattis till Mig =)


Japp, idag fyller jag år! Fast jag måste erkänna att det känns som om jag redan fyllt eftersom jag firats i förskott av både syrran, mamma och pappa... Så idag blir en lugn dag, Nisse jobbar så vi får fira med en god middag och lite mys ikväll istället =)

I present har jag hittills fått dessa söta grodor av syrran och herr A!



Har även fått lite böcker och en hel del pengar! Brukar inte önska mig pengar, men eftersom vi ska göra om i både vardagsrum och på alltanen så kommer det att behövas ett inredningstillskott =)

I helgen när mamma och pappa var här hann vi med både sol, bad och kräftor...







Vi hade tur med vädret får man väl säga.



=)

Annars håller hantverkarna på utanför med att lägga grunden till vår nya veranda. Inga hantverkarfasoner än så länge... 08.02 var de här i morse! Upp å hoppa Lotta :)

Kraaam så länge!


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! Hoppas du får en riktigt skön dag!

2009-08-11 @ 09:10:54
Postat av: Karoline

Grattis!!! Ett år äldre ;)

Kram

2009-08-11 @ 10:05:10
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: malin o lowa

graaaattis!!!!! :)

2009-08-11 @ 11:23:34
Postat av: Lennart

Grattis!!!"hemmifrån" också!!!

Lennart

2009-08-11 @ 11:58:43
Postat av: Bettan

Hejsan!

Stooooort grattis på din stora dag!!

Hoppas att du får en jättemysig kväll tillsammans med din sambo.

KRAM!

2009-08-11 @ 12:26:21
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej!! hur gåre med byggandet på altanen??



försökte ringa hem till dej förut, men fick inget svar :( tänkte höra om vi kunde komma ut lite tidigare. Men nu blir det dessvärre lite stressigt med läggning och hejåhå, nu när man är själv :)



Men.. passade det bra på lördag under dagen?? den som spar han har :)



ha en fortsatt bra dag vännen!!



Kramar

2009-08-11 @ 17:07:38
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: anette

GRATTIS från oss i s skogen

2009-08-11 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback