Lite av årets julklappsskörd...

Lovade ju att jag skulle lägga in lite bilder på några av de julklappar som jag fick i julas...

De personliga klapparna blir man på något sätt extra glad över! ;) De som del ligger tid å hjärta bakom!


Från Marcus, Malin å Lowa!


FotoCollage från Scottland Av Maria å Anders!


Jätte goa å stora te muggar!


Roliga, spännande å mysiga böcker! Mamma Mia DVD!


Årets ängel... Tradition från mamma å pappa! :) (Årets... den turkosa till vänster)


T-shirt med reklam! Från syster.

Stege att hänga kläder på! Från Anders å Maria.


Härlig pyjamas å sockar från Älskling!

Jag fick också: 

En jätte smart väckarklocka med en lampa...den börjar gradvis lysa starkare en stund innan klockan ringer. Då är det inte mörkt när man vaknar! :) Tack pappa!
En jättesnygg badrumsmatta av mamma. Gråsvart med 3 st vita stjärnor!
Presentkort på IKEA...Tack B å I!
Familjealmanacka att hänga på väggen av M å M!
Ljus, ljuslyktor!
Pengar!
MM MM MM

Blev riktigt bortskämd, blev jag! ;)
Tack Tack Tack!

För övrigt har jag tränat mitt första Pilates pass för i år!!! Heja Lotta :) Har även hunnit med ett bubbelbad med en bra bok och hårinpackning!

Ikväll blir det J VM Hockey... Heja Sverige! Är lite hungrig också... Är sugen på något riktigt gott ikväll!! Undrar bara vad? Jo förresten.. det blir lasagnette!

Puss på pannan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar verkligen fotocollaget!!!!!

2009-01-04 @ 17:55:46
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback