Lotta i stora städartagen...

....Japp, påslakan tvättas, hyllor dammats (har säkert glömt några, men det är sååååååå tråkigt), lilla toan städad, disken diskad och det värsta är undanplockat!!! Weheei... Nu ska det snart damsugas och fixas lite middag.

Slutade tidigt idag, men tiden har sptungit ifrån mig! Klockan är redan lite i fem...

Måste bara säga att jag äntligen börjat titta på serien True blood, and I love it! Å musiken sen...









Den är så mysigt, mystisk gjord... =)

I morgon kommer syrran min och hälsar på! Hoppas på okej väder så kanske vi kan göra stan tillsammans =)  Men imorgon kväll blir det nog Idol och någon god mat.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Maria

Så bra, då behöver jag inte städa åt er på måndag utan kan kolla på True Blood i stället ;-)

2009-10-08 @ 17:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback