Fredag!!!

Hejsan!

Idag är det fredag igen... Vad veckorna går fort!!! Fredag morgon- Söndag kväll. Fredag morgon- Söngag kväll... Allt däremellan bara försvinner tycker jag! Det kan ju i och för sig bero på att det äntligen släppt lite med jobb, så denna vecka har jag jobbat alla dagar, å det var ett tag sedan sist *Happy*

Nu ska jag snart iväg till jobbet och efter det blir det minsan 1- årskalas för älskade Gud dottern Lowa!!! Hon är verkligen en riktig pärla lilla Grynet =) Igår tog jag cykeln in till staden i det vackra höstvädret för att köpa present(er). Det blev.... Nej inte än ifall hon tjuvläser detta ;) Blev dock en del till mig också, mössa, vantar och en underbart go´stickad tröja... Opps!

I morgon bär det av till syster i Småland! Ska bli såå kul. Är en typ Lets dance- tävling på lokal nivå som hon ska delta i! Heja syster!!! Det får man ju inte missa :)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nä, missa inte det! Kan du inte slå en signal och tala om hur länge du stannar och så?

2009-09-25 @ 14:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback