Detta har jag roat mig med hittils idag...


Trist när kroppen inte riktigt hänger med hjärnan i ork. Är så uttråkad men kan icke sova, har bara legat och försökt sova hela helgen känns det som. Men jag hade gett mig den på att vila ut idag och som en liten skänk från ovan dök Bakkers katalog för 2010 upp i brevlådan idag :) Så jag har fördrivit lite tid med att drömma mig bort till en sommar på vårt nya uterum/ terass. Sax och lite tejp senare så...







Kan bli riktigt fint! Tänkte göra det lite lätt för mig med fina buskar, som "näästan" sköter sig själva. Kanske fylla ut med lite ettåringar/ lökar efter hand. Förgskalan är lila/ rosa/orange å känns väldigt somrigt just nu :) Men inte helt gratis, så jag får väl börja spara... Kan ju starta med att inte dra på mig massa karensdagar...

Nåja, blommorna och tankar på våren/ sommaren fick mig på ganska bra humör i alla fall

Kommentarer
Postat av: Lennart

Roligt att Du känner Dig lite piggare!

En liten varning bara för Bakker ,har inte de bästa erfarenheter!

2010-02-15 @ 18:56:49
Postat av: Lotta

Men fina bilder i alla fall =)

2010-02-16 @ 08:02:11
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Maria

Har också handlat av Bakker, 50/50 lyckades jag med ungefär... Men som inspiration och planering för att sedan gå till handelsträdgården är perfekt! Avundsjuk!

2010-02-17 @ 09:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback