Halvvägs... ;)

Ja, idag går jag in i vecka 21! Alltså halvvägs :)

Så här såg utsikten ut idag. Ser fortfarande fötterna i alla fall ;)



Syns inte någon särskild skillnad från förra veckan, mest lite skojigt att ta kort med jämna mellanrum...



Passar föresten på att lyssna på Erik Grönwalls debutalbum på Spotify medan jag skriver. Helt Okej, men jag längtar tills första "icke covers"-  albumet! Men Run to the hills är förtrfarande bara bäst!!!

Det är såå skönt att det är fredag idag! Jag älskar verkligen mitt jobb, men denna vecka har jag gått omkring som en annan zombie :) Eller... jag har varit som en när jag kommit hem i alla fall... Sova sova sova Zzz.

Ni är bäst, Tjao!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är ju roligt att fota magen! Jag skulle gjort det för ett bra tag sen för att kunna se skillnaderna...men har inte börjat än. Kanske borde ta sig i kragen.... för det är ju kul att ha.

Trevlig Helg!

2010-01-29 @ 17:39:30
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback