Lördag med födelsedagsfika =)


Go´Morron!

Idag är jag uppe före tuppen, kunde inte somna om när jag vaknade tidigt i morse. Efter ca en timmes försök gav jag upp och hoppas att jag somnar i soffan snart istället...



Gårdagen bjöd på solsken, röjning, bakning och trevlig födelsedagsfika för älsklingen.



Paketöppning.





Mumsande.





Charmtrollet Lowa lät sig väl smaka, både av sötsakerna och vällingen senare till Bollibompa.

Senare när vi blev ensamna igen lagade vi tacos till middag och åt framför melodifestivalens andra chansen. Lungt och fint. Sedan somnade jag gott.

Nej, tänk om man skulle försöka sova en stund till innan man tar tag i dagen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken härlig dag, hoppas du får en fin dag idag med=)

2010-03-07 @ 12:07:40
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Sallie M.

Söt unge! :D

2010-03-07 @ 13:50:40
URL: http://sallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback