Shoppat lite nytt till LillGrodan =)

**NY** Tuff Grå Munkjacka Stinky MUMIN stl 86
90 kr... lite dyrare än planen, men när jag kollade i affären på denna kostade den 199kr...
**NY** Tuff Grå Munkjacka Stinky MUMIN stl 86

**NY** Härligt Turkos T-shirt m Snobben H&M stl 86
21 kr... som hittat! =)

100 kr... softshell jacka till hösten.

Har ju sålt av en del gamla kläder/ leksaker, så lite nytt måste man ju få unna "sig" =)
Nej nu ska jag gå in å hälsa på kudden... TV Tablån slår ju alla rekord i tristess idag, förutom Irene Huss- filmen som jag inte vågar se när jag är ensam =)
Go´Natt med er!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

diggar den gråa tröjan så himla tuff :D

2011-05-30 @ 10:36:05
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej!

när din söta lilla groda inte kan ha stinky hooden längre så hör a dig så köper jag den mer än gärna! :)

Mvh Sandra

2011-06-14 @ 08:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback